Smartfonlarda süni intellekt dövrü

Smartfonlarda süni intellekt dövrü

Smartfonlarda süni intellekt dövrü ənənəvi tətbiqləri tarixə çevirə bilər.

Barselonada keçirilən Mobil Dünya Konqresində bununla bağlı məlumatlar verilib.

Konfransda təqdim edilən konsepsiyalara görə, smartfonların yeni dövrü ağıllı cihazların, eləcə də telefonlardakı ənənəvi tətbiqləri geridə qoya bilər. Belə ki, “Deutsche Telekom” standart tətbiqlərin əvəzinə süni intellekt köməkçisinə çevrilən telefonu təqdim edib. “Deutsche Telekom”un “T-telefon” cihazı istifadəçinin cihazı ilə qarşılıqlı əlaqəsini yenidən təmin edir. Bundan əlavə, şirkət rəsmiləri ənənəvi təcrübələrin növbəti 10 ildə köhnələcəyini iddia edirlər.

Şirkətin nümayəndələrindən olan Jon Abrahamson bildirib ki, AI və Böyük Dil Modelləri tezliklə mobil cihazların ayrılmaz hissəsinə çevriləcək: “Biz bütün bunlarla müştərilərimizin həyatını yaxşılaşdıracaq və sadələşdirəcəyik. Bu, gündəlik həyatın ehtiyaclarını qarşılayan və rəqəmsal həyatı asanlaşdıran əsl yoldaşdır”.

Son illərdə innovasiyaların olmaması səbəbindən smartfon satışları azalır. 2016-cı ildə qlobal tədarüklər 1,47 milyardla zirvəyə çatıb. Beynəlxalq Məlumat Korporasiyasının son rəqəmləri göstərdi ki, keçən il bu rəqəm cəmi 1,17 milyard tədarükə düşüb. Bu tendensiya bəzi analitiklərin dünyanın artıq “pik smartfon” dövrünü keçdiyini və istehsalçıların indi sənayeni yenidən qurmağa çalışdığını deməyə vadar edib. Bu yaxınlarda buraxılan digər məhsullar, ekransız kənarları olan cihazlardan tutmuş sadə kvadrat formalı cihazlara qədər, smartfondan sonrakı dövr üçün müxtəlif potensial istiqamətləri göstərdi. Keçən ay Las-Veqasda keçirilən İstehlak Elektronikası Sərgisində süni intellektlə işləyən “Rabbit” startapı musiqi və mesajlardan tutmuş restoran rezervasiyalarına, onlayn alış-verişə qədər hər şeyi idarə etmək üçün “Amazon”un “Alexa” və ya “Apple”ın “Siri”yə bənzər köməkçidən istifadə edən müstəqil R1-i təqdim etdi.

“Apple”, “Samsung” və “Huawei” kimi aparıcı telefon istehsalçılarının yaxın illərdə öz smartfon modellərini təkmilləşdirməyə davam edəcəyi gözlənilsə də, generativ süni intellekt çox güman ki, istifadəçi təcrübəsinə təsir edəcək.

“Gualcomm”un baş direktoru Cristiano Amon “The İndependent” nəşrinə verdiyi son müsahibəsində süni intellektin istifadəçilərin telefonları ilə münasibətlərini kökündən dəyişəcəyinə inandığını söyləyib: “Biz bu dəyişikliyi tətbiqyönümlü istifadəçi interfeysində görəcəyik”.