Rolls-Royce Motor Cars - 120 İLDƏ DÜNYANIN FORMALAŞMASI

Rolls-Royce Motor Cars  - 120 İLDƏ DÜNYANIN FORMALAŞMASI

Rolls-Royce qurucuları arasında ilk görüşün 120 illiyini qeyd edir.

Təsisçilərin Mançesterdəki tarixi qarşılaşmasından əvvəlki illərdəki həyatları və karyeraları və Rolls-Royce-un mənşəyi hekayəsində daha az tanınan, lakin buna baxmayaraq əsas rol oynayan digər aktyorların rolları haqqında qısa icmal.
 
Rolls-Royce-un qurulduğu dünya və cəmiyyətin tədqiqi və markanın dövrün daha geniş texnoloji tərəqqisinə töhfəsi
 
Rolls-Royce-un zəngin və diqqətəlayiq irsini təşkil edən qeyri-adi insanların, hadisələrin və avtomobillərin il boyu qeyd olunmasının bir hissəsi
 
“Müasir nöqteyi-nəzərdən 1904-cü il bizim dövrümüzdən qeyri-mümkün dərəcədə uzaq hiss edə bilər. Ancaq indi görünməmiş ixtiralar, innovasiyalar və texnoloji tərəqqi dövrü idi ki, bu zaman indi təbii qəbul etdiyimiz bir çox şey ilk dəfə ortaya çıxdı. Rolls-Royce bu qeyri-adi dinamik, yaradıcı dünyada doğulub və onu dərindən və dönməz şəkildə formalaşdırmağa davam edəcək. Geriyə nəzər salsaq, Rolls və Royce-un görüşü nədənsə əvvəlcədən müəyyən edilmiş kimi görünür, onların müvafiq karyeralarının o vaxta qədərki dövrləri onu demək olar ki, qaçılmaz edir. Əslində, bu, təsadüfi əlaqələr və üst-üstə düşən münasibətlər şəbəkəsi vasitəsilə meydana gəldi ki, onsuz, onların çox fərqli mənşəyi və sosial dairələrini nəzərə alsaq, heç vaxt baş verə bilməzdi. Biz onların əlamətdar hekayəsini davam etdirməkdən, 120 il sonra bənzərsiz irsini qeyd etməkdən və üzərində qurmaqdan qürur duyuruq”.Andrew Ball, Head of Corporate Relations and Heritage, Rolls-
 
Royce Motor Cars
 
 
HENRY ROYCE: Mühəndis Henry Royce üçün hekayə həqiqətən 1884-cü ilin sonlarında, Mançesterdə ilk mühəndislik şirkəti olan F H Royce & Co-nu qurduğu zaman başlayır. Əvvəlcə batareya ilə işləyən qapı zəngləri kimi kiçik əşyalar istehsal edən şirkət, yerüstü kranlar və dəmir yolu manevr qapaqları da daxil olmaqla ağır avadanlıqların istehsalına keçdi. Lakin demək olar ki, iyirmi illik genişlənmə və müvəffəqiyyətdən sonra 1902-ci ildə buludların toplandığını gördü. Şirkət Almaniya və ABŞ-dan daha ucuz məhsulların axını ilə rəqabətə görə maliyyə problemi ilə üz-üzə idi. Roysun mükəmməlliyi və təkmilləşmə vəsvəsəsi o demək idi ki, o, aşağıya doğru yarışa girməyə və ya məhsullarının keyfiyyətindən güzəştə getməyə hazır deyildi. Adi həddən artıq iş və daimi gərginlik onun onsuz da zəifləmiş konstitusiyasına ciddi təsir etdi və nəhayət, səhhəti tamamilə çökdü. Həkimləri ona uzun müddət fasilə verməyi əmr etdi, buna görə Roys Cənubi Afrikadakı həyat yoldaşının ailəsinə 10 həftəlik ziyarətə başladı. Bununla belə, hətta tibbi olaraq tətbiq edilən istirahət müalicəsində belə, mühəndisinin zehni həmişə olduğu kimi aktiv və maraqlanırdı. Onun uzun səyahətdə oxuduğu materialı ilkin olaraq Cerard Lavergne tərəfindən fransızca yazılmış və həmin il ingilis dilinə tərcümə edilmiş The Automobile: Its Construction and Management idi. Bu, sözün əsl mənasında, motorlu avtomobilin necə qurulacağına dair “kitab” idi və Roys aydın şəkildə həm maarifləndi, həm də ondan ilham aldı. İngiltərəyə qayıtdıqdan sonra həm fiziki, həm də əqli cəhətdən sağalmış Roys dərhal ilk motorlu avtomobilini, Fransız 10H.P avtomobilini aldı. Dekovil. Tez-tez güman edilirdi ki, bu avtomobil o qədər zəif və etibarsızdır ki, Royce məyusluq üzündən çoxsaylı qüsurlarını aradan qaldırmağa başladı. Əslində, demək olar ki, əksi doğrudur. O, Decauville-i məhz ona görə seçdi ki, o, onu sökmək, hər bir komponenti təhlil etmək, sonra isə sıfırdan öz avtomobilini istehsal etmək niyyəti ilə əla, ən müasir maşın idi. İstənilən səriştəli mühəndis pis qurulmuş, keyfiyyətsiz məhsulu təkmilləşdirə bilərdi: bu, Roysun özünün təbirincə desək, “mövcud olanın ən yaxşısını götürmək və onu daha da yaxşılaşdırmaq” üçün dahi şəxsiyyət tələb edirdi.
 
KİÇİK DETALLAR MÜKƏMMƏLLİK YARADIR
 
Royce məktəbi cəmi 10 yaşında tərk etmişdi və onun formal təhsili yeniyetməlik illərində oxuduğu ingilis və riyaziyyat üzrə axşam dərslərindən ibarət idi; sonralar, dünya şöhrətli ser Henri kimi, o, hələ də özünü hesabdan başqa bir şey edə bilməyən biri kimi təsvir etdi. Lakin o, akademik etimadnamələrinin çatışmazlığını kompensasiya etməkdən daha çox instinktiv, intuitiv bir istedada sahib idi.
 
Qeyd edildiyi kimi, Decauville öz dizaynında yüksək inkişaf etmiş bir motorlu avtomobil idi və Royce öz dizaynlarında özünün bəzi əsas xüsusiyyətlərini - iki silindrli mühərriki, canlı dayaq valını və zəncir ötürücülü deyil, diferensialını ağıllı şəkildə saxladı. O, həmçinin çoxsaylı təfərrüatlı dəyişikliklər və yeniliklər təqdim etdi: atmosferlə idarə olunan giriş klapanları deyil, mexaniki; daha effektiv radiator; əsas, böyük uc və sürət qutusu rulmanlarının dəyişdirilməsi; və Decauville-in məşhur çətin əkiz qolu tənzimləməsini əvəz edən tək dişli qolu. Əvvəldən o, təxminən 20 kq (40 funt-dan çox) çəkisi olan Decauville-in bürünc xəbərdarlıq zəngini atmağın sadə və aydın məqsədəuyğunluğundan başlayaraq, avtomobilin ümumi çəkisini azaltmaqla məşğul idi.
Royce-un mürəkkəb və tələbkar yoxlamasına məruz qalan təkcə Dekovil deyildi. 1902-1905-ci illər arasında o, ilk əldən əlavə məlumat əldə etmək üçün (ehtimal ki, istəkli) dostlarına və tanışlarına məxsus müxtəlif markalı avtomobilləri təmir etdi, araşdırdı və sınaqdan keçirdi. Öz qeydlərinə görə, bu tədqiqat zamanı o, təxminən 11.000 mil qət etmişdir; onların çoxu, şübhəsiz ki, ən azı 1906-cı ilə qədər saxladığı Dekovildə idi.
 
Mühəndis Royce dünyanın ən yaxşı avtomobilini yaratmağı qarşısına məqsəd qoymuşdu. Bu, boş layihə və ya konsepsiya sübutu məşqi deyildi: o, texniki yeniliyinin kommersiya baxımından əlverişli olmasını istəyirdi. Təəssüf ki, asan cazibədarlığı, geniş sosial şəbəkəsi və sözlə çıxışı onun çoxlu hədiyyələri arasında deyildi. Amma Londonda bu keyfiyyətlərə malik bir gənc var idi. 
 
ÇARLS STÜART ROLLS
 
Bir çox cəhətdən, Hn. Charles Stewart Rolls Royce-un antitezisi idi: varlı, aristokratik, şəhərli, yaxşı əlaqələri olan və yüksək (və bahalı) təhsilli. Onların paylaşdığı şey mühəndislik və maşınlara olan ehtiras idi.
 
1898-ci ildə Kembrici bitirdikdən sonra Rolls qısa müddətə lüks buxar yaxtasında, sonra London və Kruda Şimal-Qərb Dəmiryolunda işlədi. Ancaq cəmi bir neçə ildən sonra o, böyük istedadlarının fərqli bir çıxış tələb etdiyini başa düşdü.
 
1902-ci ilin yanvarında Rolls 1903-cü ilin sonunda nəhəng Klod Conson ilə əməkdaşlıq edərək, Londonun qərbində, Fulhamda Britaniyanın ilk avtomobil dilerlərindən biri olan C S Rolls & Co-nu açdı. Əvvəlcə Rollsun atası Lord Llanqattok tərəfindən müəlliflik edilən müəssisə Fransız Peugeot avtomobillərini və Belçikada istehsal olunan Minerva avtomobillərini satdı. Göründüyü kimi, biznes çiçəkləndi, lakin Rolls bütün ehtiyatlarının xaricdə dizayn və istehsal olunduğuna görə məyus oldu. Müştərilərinin ehtiyaclarını ödəyən və ya həm təlim keçmiş mühəndis, həm də ömürlük həvəskar kimi öz standartlarına cavab verən heç bir yerli istehsal avtomobil tapa bilmədi.
 
Beləliklə, 1904-cü il səhər açılanda, potensial transformativ tərəfdaşlığın elementləri yerində idi: Axtarışda olan istedadlı mühəndis Royce; Oyun dəyişdirən məhsul axtaran mükəmməl satıcını yuvarlayır. Onları bir araya gətirmək üçün bir şey və ya kimsə lazım idi.
 
HENRY EDMUNDS: ƏHƏMİYYƏTLİ ƏLAQƏ
 
Rolls Henry Edmunds ilə Böyük Britaniya və İrlandiya Avtomobil Klubu (sonradan Kral Avtomobil Klubu) vasitəsilə dostluq etmişdi. Edmunds Royce Limited-in direktoru idi və şirkətin ilk 10H.P avtomobillərindən birini idarə edirdi. avtomobillər. Onun avtomobilə olan həvəsi elə idi ki, Rolls onun yaradıcısı ilə görüşü xahiş etdi və Edmunds lazımi qaydada görüşü təşkil etdi. Mançesterdən Londona qayıdan Rolls Klod Consona “dünyanın ən böyük motor mühəndisini” tapdığını söylədi. Rolls, Royce-un edə biləcəyi bütün avtomobilləri satmağa razılaşdı və qalanı sözün əsl mənasında tarixdir. 
 
1904-cü İLDƏ DÜNYA
 
Şəxsiyyətlər haqda bu qədər. Bəs Rolls-Royce-un yarandığı dünya?
 
Bu gün adi sayılanların çoxu hələ illər, onilliklər gələcəkdir - həqiqətən də, indi vacib hesab edilən bir çox şey növbəti əsrə qədər çatmayacaq. 2024-cü ildə yazının yazıldığı zaman baxış nöqtəsindən 1904-cü il qədim tarix kimi hiss olunur: öz dövrümüzdən və təcrübəmizdən qopmuş dənəli, uzaq, ağ-qara dünya.
 
Rolls və Royce televiziya, penisilin və ya FM radiosu olmayan bir dünyada tanış oldular. Panama kanalında tikinti işləri təzəcə başlamışdı; RMS Titanic daha səkkiz il onun taleyüklü ilk səyahətinə çıxmayacaq. Kral VII Edvard 1902-ci ildə anası Kraliça Viktoriyadan sonra hakimiyyətinin iki ili idi - eyni zamanda Boer müharibəsinin sona çatdığı il, Wilbur və Orville Wright dünyanın ilk mühərrikli təyyarədə uçuşunu etməzdən bir il əvvəl. . Artur Balfour Böyük Britaniyanın Baş naziri, Teodor 'Teddy' Ruzvelt ABŞ prezidenti və I Frans Cozef Avstriya-Macarıstan İmperatoru idi.
Karl Benz 1886-cı ildə cəmi üç təkərli olsa da, ilk "əsl" benzinlə işləyən avtomobil istehsal etdi və avtomobil sürmək Çarlz Rolls kimi cəsarətli həvəskarlar üçün əsasən hobbi olaraq qaldı. Dünya 1913-cü ilə qədər, Henri Fordun dünyanın ilk hərəkət edən konveyer xəttini nümayiş etdirdiyi vaxta qədər gözləməli olacaqdı ki, avtomobillər əhalinin əksəriyyəti üçün əlçatan və əlverişli olsun.

Ancaq müasir həyatımızın toxumları orada idi. Bu, Avropada qeyri-adi uzanan sülh və siyasi sabitlik dövrü, iqtisadi inam və rifaha səbəb olan belle époque idi və bu da öz növbəsində innovasiyaların artmasına təkan verdi. Təkcə əvvəlki 20 il ərzində tozsoran, elektrik sobası, quru batareyalı akkumulyator, diyircəkli qələm, kinoteatr, pnevmatik təkər, rentgen şüaları və radionun ixtirasına rast gəlindi. 1904-cü ilin böyük texniki möcüzəsi, dünyada 100 mil/saat sürəti keçən ilk buxar lokomotivi olan Truro şəhəri idi - bu, 30 il ərzində rekord göstəricidir.

Böyük Britaniyanın ilk qaradərili merinin və ilk qadın universitet professorunun təyin edilməsi ilə də əhəmiyyətli sosial və mədəni irəliləyişlər oldu. London Simfonik Orkestri ilk konsertini verdi və West End-də Kolizey Teatrı açıldı. Mark Tven, HG Wells, Jules Verne, James Joyce, Leo Tolstoy və P.G. Haqqımızda Şirkətin Adı: Wodehouse; konsert salonlarında və opera teatrlarında Debüssi, Sibelius, Ravel, Elqar, Puççini və Malerin əsərlərinin premyerası olmuşdur. Yeni musiqi növləri də çiçəkləndi, çünki Cazı məlumatlandıracaq sinxron ritmlər Ragtime vasitəsilə çoxaldı.
 
Rolls-Royce məhz bu qeyri-adi məhsuldar, dinamik və nikbin yaşda doğuldu. Uzaqgörənlərin və qabaqcılların dünyanın illər və ya onilliklər ərzində necə düşündüyünü, fəaliyyət göstərdiyini və davranışını formalaşdıracağı bir dövr; tam olaraq Rolls və Royce öz yeni avtomobilləri ilə nə etdilər.
 
Mühəndisliyi, performansı, etibarlılığı və davamlılığı əvvəlki hər şeyi üstələyən bir maşın yaratmaqla Royce və Rolls yalnız gələcək bütün Rolls-Royce modelləri üçün deyil, həm də motorlu avtomobilin özü üçün standart yaratdı. Bununla onlar işi, səyahətləri, kommunikasiyaları, icmaları, infrastrukturu, dizaynı, texnologiyanı, material cəmiyyətini, siyasəti, iqtisadiyyatı və mədəniyyəti heç vaxt təxmin edə bilməyəcəkləri şəkildə çevirəcək bir texnologiya formalaşdırdılar.
 
DAİMİ MİRAS
Rolls və Royce “dünyanın ən yaxşı avtomobilini” yaratmaq missiyasını yerinə yetirdilər. Onlar öz adlarını bütün dünyada superlüks avtomobillərinə meydan oxuyan və müəyyən etməyə davam edən motorlu avtomobillər sülaləsinə verdilər.
 
Lakin bəlkə də onların ən böyük nailiyyəti Rolls-Royce-u mükəmməlliyin qlobal nümunəsinə çevirməkdir. 1904-cü ildən bəri ixtira edilmiş praktiki olaraq hər bir məhsul, xidmət, cihaz və texnologiya öz sənayesinin və ya sektorunun “Rolls-Royce…” olmağa can atmışdır. Onların 120 il əvvəl müəyyən etdiyi standart hələ də hər yerdə, o cümlədən yaratdıqları şirkət daxilində innovasiya və təkmilləşdirməyə təkan verir.