Rolls-Royce brendin ilk elektrikli modeli
“Spectre modeli Rolls-Royce-u əfsanəyə çevirən bütün keyfiyyətlərə malikdir. Bu, xüsusi avtomobil, əvvəldən tam elektriklə işləyən ilk model kimi düşünülmüşdür.
Güclü və səssiz model, Rolls-Royce-un elektrikləşdirmə üçün nə qədər ideal olduğunu nümayiş etdirir. Spectre-nin elektrik texnologiyası Rolls-Royce-u əsl Rolls-Royce edən hər bir xüsusiyyətin aydınlığını kəskin şəkildə artırmaqla brendin davamlı uğurunu və aktuallığını təmin edəcək. Spectre brendin gələcəyi üçün istiqamət müəyyən edir və elektrikli avtomobillərin üst səviyyəsini görmək istəyən dünyanın ən tələbkar müştərilərinin ehtiyaclarını mükəmməl şəkildə qarşılayır, çünki Spectre ilk növbədə əsl Rolls-Royce-dur, sonra isə elektrikli avtomobil.” Dedi-Torsten Müller-Ötvös, Rolls-Royce Motor Cars-ın icraçı direktoru.
Rolls-Royce Motor Cars yeni elektrik dövrünün başlanğıcını qeyd edən ilk tam elektrikli modeli Spectre-i təqdim edir: brendin model çeşidi 2030-cu ilə qədər tam elektrikləşdiriləcək. Elektrik texnologiyası Rolls-Royce-u daha da mükəmmələşdirəcək - ani fırlanma anı, səssiz işləmə və bir daimi ötürmə hissi 1904-cü ildən bəri hər bir Rolls-Royce üçün xarakterikdir. Spectre ilə Rolls-Royce elektrikləşdirmə dövründə brend üçün parlaq və cəsarətli gələcəyin simvolu olan tamamilə yeni avtomobil sinfi - ultra lüks super kupe yaradır.
DİZAYN.
İlk Spectre eskizləri üzərində işləyərkən dizaynerlər müasir yaxtaların konseptlərindən ilhamlanıblar: onları xüsusilə xətlərin aydınlığı, və daha emosional siluet yaratmaq üçün konusvari formalardan istifadə cəlb edirdi.
Spectre, Rolls-Royce-u bəzəyəcək ən böyük radiator barmaqlığına malikdir. Pərlər indi daha hamardır və birbaşa hava axınına kömək etmək və Spectre-nin tərzini daha təbii əks etdirmək üçün rahat şəkildə quraşdırılıb. Spectre-i gecə daha da görünən etmək üçün radiator barmaqlığı pərlərinin arxasında 22 LED işıqlarından istifadə edilib. Onların arxaları daha incə işığın yayılması üçün tutqun qumla örtülmüşdü. O, barmaqlığın cilalanmış ön səthində əks olunub, üç ölçülü effekt yaradır. Kapot daha yaxşı aerodinamika üçün yenidən işlənmiş yeni “Spirit of Ecstasy” heykəlciyi ilə bəzədilib. Onu istehsal və sınaqdan keçirmək üçün kollektivə 830 saatdan çox iş tələb olundu. Yeni radiator barmaqlığının dizaynı, həmçinin, avtomobilin aerodinamik performansını yaxşılaşdırır: 0,25 sürtmə əmsalı Spectre-ni indiyə qədərki ən aerodinamik Rolls-Royce edir.
Spectre, nisbətləri ilə heyran edir. Faraların iki mərtəbəli konstruksiyası Spectre-nin ruhani sələfi olan Phantom kupeyə istinad edir. Gündüz işləyən işıqlar ilk baxışdan qaralmış kimi görünən aşağı modulları tamamlayır.
Spectre-in ön hissəsinin kəskin şaquli xətləri diqqəti monumental arxa hissədə cəmləşdirir. Spectre-in kuzov forması davamlı hərəkət hissi yaradır, yarış yaxtası okeanın dalğalarını qət etdiyi kimi yol səthini qət etdirir.
Fastback silueti tarixin ən məşhur avtomobil və qayıqlarından bəzilərini xatırladır. Qüsursuz kuzov demək olar ki, Rolls-Royce tarixində ən aşağı sürtünmə əmsalına nail olur. Arxa işıqlar A sütunundan baqaj bölməsinə qədər uzanan Rolls-Royce üçün indiyə qədər hazırlanmış ən böyük tək kuzov panelinə quraşdırılmışdır. Bundan əlavə, Spectre təxminən 100 il ərzində 23 düymlük təkər diskləri ilə kütləvi istehsal edilən ilk ikiqapılı kupedir.
Spectre-in içərisində gecə səmasının sehrindən ilhamlanan Bespoke-un bu günə qədər ən texnoloji cəhətdən inkişaf etmiş dizaynı var. Beləliklə, Spectre, "ulduz qapılarının" dizayn edildiyi ilk Rolls-Royce seriyasıdır. Onların perforasiya edilmiş səthi 4796 yumşaq parlayan ulduzu gizlədir. Qapılar Fransanın cənubunda, cənab Henri Roysun və markanın dizayn komandasının qışda yaşadığı bölgənin adını daşıyan yeni “Canadel” taxta üzlükdə sifariş edilə bilər.
Spectre-in ön tərəfindəki bürc işarəsi səma mövzusunu davam etdirir, bunu yaratmaq üçün 10.000 saatdan çox zaman sərf olundu. Ön sərnişin tərəfinin səthində 5500 ulduzdan ibarət parlaq "Spectre" yazısı dizayn edildi. Arxa işıq yalnız avtomobil işə salındıqda işə salınır.
ALÜMİNİUM "LUKS MEMARLIĞI".
Spectre, marka tərəfindən patentləşdirilmiş alüminium çərçivə olan "Lüks Memarlığı" üzərində qurulmuşdur. Mühəndislərin səyləri sayəsində Spectre-nin çərçivəsi digər Rolls-Royce modellərindən 30% daha sərtdir. Buna akkumulyatorun avtomobilin konstruksiyasına yerləşdirilməsi və mürəkkəb alüminium bölmələrdən istifadə etməklə nail olunub.
Çərçivənin çevikliyi həm də mühəndislərə döşəməni eşiklərin üstündə və ya altında deyil, ortasında yerləşdirməyə imkan verirdi. Batareya və döşəmə arasında tellər və iqlim nəzarəti boru kəmərləri üçün xüsusi bir kanal yaradılmışdır; akkumulyator alt hissədə yerləşir, bu da avtomobilin döşəməsinin mükəmməl hamar profilinə nail olmağına kömək edir. Bu, oturacaqların aşağı salınmasına imkan verərək, eyni zamanda, zərif effekt yaradaraq, həm də 700 kq-lıq batareyanın təmin etdiyi əlavə səs izolyasiyasına töhfə verir.
RƏQƏMSAL SİSTEMLƏR.
Spectre, Rolls-Royce tarixində ən geniş rəqəmsal əlaqəyə malikdir. Mərkəzləşdirilməmiş kəşfiyyat sistemi avtomobildə olan və görünməmiş sayda funksiyaları idarə edən çoxsaylı siqnaldan məlumatları daim qəbul edir və emal edir.
Sürmə performansında davamlılığı və irəliləyişi təmin etmək üçün Rolls-Royce-un ən təcrübəli mühəndislər komandası siqnalın işlənməsini təkmilləşdirməyə çalışıb və 2,5 milyon kilometrlik sınaq proqramı boyunca sistemi təkmilləşdirməyə davam edəcək. Yeni yanaşma təkcə böyük sınaq deyil, həm də inanılmaz bir fürsətdir. Mühərrikdən təkərə birbaşa enerji ötürülməsinin dəqiqliyini artırmaq üçün çoxlu məlumat emal edilir və istifadə olunur. Mühəndislər Spectre-i idarə etmək təcrübəsini avtomobilin yol və hava şəraitinə reaksiyasının sürəti və dəqiqliyinə görə onu “yüksək dəqiq olan Rolls-Royce” kimi təsvir edirlər.
PLANAR ASMA SİSTEMİ
Rolls-Royce tarixində ən tələbkar olan Spectre sınaq proqramı brendin mühəndislərinə məşhur Planar asma sistemini təkmilləşdirmək, onu elektrikli avtomobillərində istifadə etmək imkanı verib. Planar sistemi sürücüyə və yol şəraitinə dəqiq cavab verən proqram və aparat sistemlərinin orkestridir. O, sehrli xalçada uçmaq effekti yaradan Rolls-Royce markasının hamar təqdim edir.
Yeni aparat komponentləri və yüksək sürətli funksiyaların işlənməsi ilə sistem hər bir təkərin müstəqil şəkildə hərəkət etməsinə imkan verən avtomobilin stabilizatorlarına təsir göstərə bilər. Bu, avtomobilin bir tərəfi yoldakı qabarlara dəydikdə baş verən yırğalanmanın qarşısını alır. O, həmçinin yolun keyfiyyətindəki qüsurların səbəb olduğu idarəetmə qüsurlarını azaldır.
Qarşıdan gələn dönüş aşkarlanan kimi Planar sistem komponentləri birləşdirir və amortizatorları sərtləşdirir, tam idarə olunan kuzov asan və hamar manevr üçün hazır vəziyyətə gətirilir. 18 sensora döngə zamanı nəzarət edilir və sükan, əyləc, güc ötürülməsi və asma parametrləri Spectre sabitliyini maksimuma çatdırmaq üçün tənzimlənir. Nəticə - asan idarə olunma
GÜC VƏ ÖLÇÜLƏRİ.
Spectre-nin sınağı davam etdiyi üçün son güc, sürətlənmə və diapazon nəticələri hələ tam yekunlaşmayıb və yekun sınaq 2023-cü ilin ikinci rübündə tamamlanacaq. İlkin məlumatlara görə, Spectre-nin 520 km məsafə qət etməsi (WLTP standartı) və 900 Nm fırlanma anına malik 430 kVt-lıq blokun olması gözlənilir. 0-dan 100 km/saat sürətlənmənin 4,5 saniyə olacağı güman edilir.
SPECTRE-in ÖLÇÜLƏRİ
Qapıların / oturacaqların sayı 2 qapı / 4 oturacaq
Avtomobilin uzunluğu 5453 mm / 214.685 düym
Avtomobilin eni 2080 mm / 81.889 düym
Avtomobilin hündürlüyü (yüksüz) 1559 mm / 61.377 düym
Təkər bazası 3210 mm / 126.378 düym
Dönmə diametri 12.7 m
Boş çəki 2975 kq