Heykəlin yeni dizaynı "Ekstaz Ruhu"

Heykəlin yeni dizaynı "Ekstaz Ruhu"
Heykəlin yeni dizaynı "Ekstaz Ruhu"
Heykəlin yeni dizaynı "Ekstaz Ruhu"
Heykəlin yeni dizaynı "Ekstaz Ruhu"
Heykəlin yeni dizaynı "Ekstaz Ruhu"

Tarixdə ən aerodinamik Rolls-Royce üçün

• Əfsanəvi “Ekstaz Ruhu” heykəli Rolls-Royce-un elektrik dövrünü qarşılamaq üçün yenidən işlənib.
• Elektrik Spektr brendin tarixində ən aerodinamik model olacaq.
• Yeni heykəl ilk Spektr  prototiplərində 0,26 aerodinamik sürtünmə əmsalına (cd) nail olmağa kömək edir.
• 830 saatlıq dizayn modelləşdirməsinin və aerodinamik  tunelinində olan  sınaqlarının nəticəsi.
• Rolls-Royce “Muse” incəsənət proqramının himayəsi altında “Spirit of Ecstasy Challenge” beynəlxalq müsabiqəsinə başlayır.
• “Spirit of Ecstasy Challenge” təşəbbüsü çərçivəsində dünyanın hər yerindən  rəssamlar parçalardan istifadə edərək Rolls-Royce simvolundan ilhamlanaraq kompozisiyalar yaradacaqlar.
• ‘Ekstaz Ruhu’ heykəli Rolls Royce-un  mülkiyyəti kimi 6 fevral 1911-ci ildə - düz 111 il əvvəl qeydə alınıb.


"Ekstaz Ruhu" dünyanın ən məşhur və arzu edilən avtomobil simvoludur. Bu, sadəcə bir simvol deyil, brendin mahiyyətinin təcəssümü, bizim və müştərilərimiz üçün sonsuz ilham mənbəyi və qürur mənbəyidir. Bütövlükdə brend kimi, ‘Ekstaz Ruhu’ heykəli öz təbiətinə və xarakterinə sadiq qalaraq həmişə zamanla ayaqlaşıb. Yeni formada heykəl daha da rasional və zərif oldu - bu, indiyə qədərki ən aerodinamik Rolls-Royce üçün mükəmməl simvol, elektrik gələcəyinə gedən yolda bizi müşayiət edəcək talismandır." -  dedi: Torsten Müller-Otvos (Torsten Müller-Ötvös), Rolls-Royce Motor Cars-ın baş direktoru.


Rolls-Royce şirkətinin Spektr markası, ilk tam elektrik avtomobilinin kapotunu bəzəyəcək "Ekstaz Ruhu" heykəlinin yeni dizaynını təqdim etdi. ‘Uçan Ledi’nin yeni obrazının debütü yubiley tarixində baş tutub: düz 111 il əvvəl, 1911-ci il fevralın 6-da “Ekstaz Ruhu” Rolls-Royce-un  mülkiyyəti kimi qeydiyyata alınıb.


"Ekstaz Ruhu" daha aşağı və daha dinamik şəkil alaraq öz tərzinin yaradıcısı, XX-ci əsrin əvvəllərinin heykəltəraşı və illüstratoru Çarlz Sayksın orijinal eskizlərinə yaxınlaşıb.


Yeni heykəlin hündürlüyü 82,73 mm-dir ki, bu da əvvəlki 100,01 mm-dən azdır. Tez-tez qanadlarla səhv salınan onun dalğalı paltarı daha real və aerodinamik olması üçün yenidən formalaşdırılıb.


Ən nəzərə çarpan dəyişiklik onun duruşudur. Əvvəllər o, belində əyilmiş və düzəldilmiş ayaqları üzərində dayanmış, bir yerə qoyulmuşdur. İndi bu, küləklə qarşılaşmağa hazır olan əsl sürət ilahəsidir: bir ayağı öndə, bədən əyilmiş, səbirsiz bir baxış irəli yönəldilmişdir. Bu dəyişikliklər həm stilistik, həm də praktik xarakter daşıyır və Spektr-ın təsirli aerodinamik performansını artırır. Erkən Spektr prototipləri cəmi 0,26 sürtünmə əmsalı (cd) təşkil edir ki, bu da onları Rolls-Royce-un indiyə qədər istehsal etdiyi ən aerodinamik hala gətirir. Performansın 2022-ci ildə sınaqlar vasitəsilə yaxşılaşdırılması gözlənilir.


Yeni görünüş Çarlz Sayksın orijinal rəsmlərinin mahiyyətini əks etdirir. Bununla belə, dizaynerlər sadəcə olaraq yeni eskiz və ya dizayn icad etməyiblər: forma həmişə rəsm və heykəltəraşlıq işinə həvəsi olan Rolls-Royce komandasının mütəxəssisi tərəfindən rəqəmsal şəkildə modelləşdirilib. Onun bu sahədəki dəyərli təcrübəsi konsentrasiyanı və sakitliyi məharətlə birləşdirən “Vəch Ruhu”nun zərif və real xüsusiyyətlərini və ifadəsini yaratmağa kömək etdi. Dizaynerlər həmçinin "Ekstaz Ruhu"nun saç düzümü, geyimi  və üz ifadəsini yaratmaq üçün stilistlərlə məsləhətləşib, onun dinamizminə və heykəlli görünüşünə müasir çalar verib.

Baxmayaraq ki, bütün heykəllər ən qədim məlum üsullardan biri, itirilmiş mum tökmə və ya xüsusi üsul “cire-perdue” istifadə edilməklə hazırlanır, hər biri əl işidir və buna görə də unikaldır, digərlərindən bir qədər fərqlənir. Beləliklə, brend ənənəyə sadiq qalır - 1939-cu ilə qədər hər bir fiqur Çarlz Sayks tərəfindən əl ilə hazırlanır və cilalanırdı. Bu zərif əl işi yüksək texnologiyalı avtomobil arasında maraqlı kontrast yaradır.


Müasir dövrdə bu, nisbətən nadir hallarda baş verib, lakin “Ekstaz Ruhu”  111 illik tarixi ərzində dəyişib. Müxtəlif ölçülərdə və müxtəlif materiallardan hazırlanmış və bir müddət əyilmiş dizlərdə bir formada təklif edilmişdir. Spektr üçün yaradılmış yeni versiya sonradan bütün gələcək modellərdə görünəcək: hazırkı dizayn Phantom, Ghost, Wraith, Dawn və Cullinan-da, eləcə də Black Badge-ın tünd versiyalarında istifadə olunmağa davam edəcək.

“111 il əvvəl “Ekstaz Ruhu” heykəli Rolls-Royce-un rəsmi hissəsinə çevrildi. Bu gün o, brendin mənəvi istiqamətini təmsil edir. Onun forması brendin mükəmməl təcəssümüdür: o, irəli əyilir, tərəqqi arzumuzu simvollaşdırır, onun paltarı küləkdə zərif şəkildə dalğalanır, hərəkətdə olan modellərimizin sakitliyini çatdırır. Spektr və gələcək modellər üçün “Uçan Ledi”daha aşağı mövqe tutub və daha çox diqqət mərkəzində olub, misli görünməmiş sürətə və gələcəyin yeni dövrünə tam hazırdır."-Anders Warming, Rolls-Royce Motor Cars-ın dizayn direktoru öz cıxışında bildirib.
Əfsanənin Bədii Təcəssümü

Rolls-Royce ,Rolls-Royce Muse incəsənət proqramı çərçivəsində “Spirit of Ecstasy Challenge”-ın işini qiymətləndirəcək münsiflər heyəti üzvlərinin siyahısını açıqlayır. Gənc rəssamlar öz kompozisiyalarında “Ekstaz Ruhu”nun yeni interpretasiyalırını təqdim etməyə dəvət olunurlar.


Biennale proqramının hər bir mərhələsi üçün beynəlxalq münsiflər heyəti "Ekstaz Ruhu"nun vizyonunu təcəssüm etdirəcək bir mühit seçəcək. Bu addımın bir hissəsi olaraq, Rolls-Royce simvolu parçalar vasitəsilə təsvir edilməlidir. Münsiflər heyətinə daxildir: Anders Warming, Dizayn direktoru, Rolls-Royce Motor Cars; Yoon Ahn, Ambush brendinin kreativ direktoru və Dior Homme-nin zərgərlik dizayneri; Tim Marlow, London Dizayn Muzeyinin direktoru və baş direktoru; Sumayya Vally, Cənubi Afrika memarlıq firması Counterterspace-in rəhbəri. Onlar birlikdə üç finalçı seçəcəklər.


Press-relizlər, məlumat materialları, yüksək rezolyusiyada olan foto və videolar KİV üçün http://press.rolls-roycemotorcars.ru saytından yükləmək olar.


Rolls-Royce Motor Cars-ı Facebook, Twitter, YouTube və rusdilli Instagram kanalında izləyin.
Əlaqə üçün: Frank Tiemann: +49 160 9697 5807 [email protected]


BusinessTime