"Rabitabank" işçilər axtarır

"Rabitabank" işçilər axtarır

"Rabitabank" vakansiya elan edib.

Daxili audit departamentinin baş auditoru

 Vəzifə öhdəlikləri:

Bank fəaliyyətinin tənzimlənməsi üzrə əməkdaşlar tərəfindən normativ aktlara, bankdaxili prosedurlara, qaydalara və təlimatlara riayət olunmasının auditini aparmaq;

Bütün strukturlar üzrə onların əsasnamə funksiyalarının, işçilərin vəzifə təlimatlarının icrasının auditini aparmaq;

Bankın strateji planının və əməliyyat planlarının həyata keçirilməsinin auditini aparır.

Bank sistemində mövcud olan risklərin və bütün növ bank əməliyyatlarının auditini aparmaq;

Maliyyə resurslarının planlaşdırılmasının və onun icra olunmasının, məlumat təhlükəsizliyi, icra və nəzarət sisteminin auditini aparmaq;

Aparılan auditlər zamanı aşkar olunan nöqsanların təhlilini etmək və hesabatları hazırlamaq;

Namizədə olan tələblər:

İqtisadi və ya hüquqi təhsil;

Minimum 4 il bank təcrübəsi;

Analitik düşüncə, təşkilatçılıq və qərarvermə qabiliyyəti;

Diqqətlilik, məsuliyyət və düzgün olmaq;

Komandada işləmək bacarığı;

Yüksək kommunikasiya və təqdim etmə bacarığı;

MS Office proqramlarında keyfiyyətli işləmək bacarığı;

Məlumat və informasiyaların məxfi saxlanılmasına riayət etmək;

Azərbaycan Respublikası Bank və Mülki qanunvericiliyi;

Lazım gəldikdə ölkə ərazisində ezamiyyətə getmək imkanları;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Baş auditor” göstərməyiniz xahiş olunur. 

Telefon: (012) 598 44 88, Ünvan: Bakı şəhəri, AZ 1010, 28 May küçəsi 33

 Daxili audit departamentinin şöbə müdiri

 Son tarix 14 apr 2022 - [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

Bank fəaliyyətinin tənzimlənməsi üzrə əməkdaşlar tərəfindən normativ aktlara, bankdaxili prosedurlara, qaydalara və təlimatlara riayət olunmasının auditini aparmaq;

Bütün strukturlar üzrə onların əsasnamə funksiyalarının, işçilərin vəzifə təlimatlarının icrasının auditini aparmaq;

Bankın strateji planının və əməliyyat planlarının həyata keçirilməsinin auditini aparır.

Bank sistemində mövcud olan risklərin və bütün növ bank əməliyyatlarının auditini aparmaq;

Maliyyə resurslarının planlaşdırılmasının və onun icra olunmasının, məlumat təhlükəsizliyi, icra və nəzarət sisteminin auditini aparmaq;

Aparılan auditlər zamanı aşkar olunan nöqsanların təhlilini etmək və hesabatları hazırlamaq;

Şöbənin əməkdaşlarını idarə etmək və onların iş bölgüsünü təşkil etmək

Namizədə olan tələblər:

İqtisadi və ya hüquqi təhsil;

Minimum 5 il bank təcrübəsi;

Analitik düşüncə, təşkilatçılıq və qərarvermə qabiliyyəti;

Diqqətlilik, məsuliyyət və düzgün olmaq;

Komandada işləmək bacarığı;

Yüksək kommunikasiya və təqdim etmə bacarığı;

MS Office proqramlarında keyfiyyətli işləmək bacarığı;

Məlumat və informasiyaların məxfi saxlanılmasına riayət etmək;

Azərbaycan Respublikası Bank və Mülki qanunvericiliyi;

Lazım gəldikdə ölkə ərazisində ezamiyyətə getmək imkanları;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Audit Şöbəsinin müdiri” göstərməyiniz xahiş olunur. 

Telefon: (012) 598 44 88, Ünvan: Bakı şəhəri, AZ 1010, 28 May küçəsi 33